пʼятницю, 12 червня 2015 р.

Карпатська стежка для Аграфки

Привітик. У мене скоро все буде добре, а поки я над цим працюю хочу показати вам листівочку-мрію. Як ж я хочу у Карпати. Лягти в свою улюблену річку, на свій улюблений камінь і нехай весь світ зачекає... Але світ не поспішає чекати, а чомусь дає стусанів, іноді внадмір болючих. Нині  втопила телефон... тепер на просушці, і ще купа всього навалилась... Але ж пост не про це. Так ось кажуть що мрії слід візуалізувати. Саме такою візуалізацією є листівочка яку я створила для завдання в блозі Аграфки. Буду рада, якщо моя робота  зможе вас надихнути і ви поділитися з нами  знимками своїх шедеврів.
Гайда до перегляду:

Люблю розглядати детальки на листівках. Бачите ягідки? Хочу вас запросити ще прийняти участь в ягідному завдані від Майстерні Вензелик. Бризгала та тонувала все спреями від ТМ "Леся Згарда", не обійшлося і без їхніх флористичних штампів.
 Люблю текстурну пасту з піском від Фабрики Декору. Вона створює чудовий об*єм та спреї по ній так рельєфно розтікаються.
Ще раз хочу нагадати, що буду рада бачити ваші роботи у нашому завданні від Аграфки
А також у "Ягідному сезоні" від Майстерні Вензелик


А я буду приймати участь у таких завданнях:
блоге "Скрапоголики" в тематическом задании "Без скрап-бумаги".

І додамся у Галерея Июня от Фабрика декора (текстурна паста)

Дякую, що заходите до мене у гості. Дуже люблю та ціную ваші коментарі. 
Гарного настрою та радості в душі. Обнімашки і папась.

3 коментарі:

  1. Така листівка класна вийшла, кожна деталь продумана і на своєму місті. Одразу уявила як я йду стежкою на полонину....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую. Дуже рада, що споглядання листівки провокує таку уяву. Я дуже старалася аби досягти такого ефекту. УРААААААА, мені вдалося. ще раз дякую за коментар. Мене просто шалено тішить, що мій задум вдався.

      Видалити
  2. Какая прекрасная открыточка! Такая лесная :) Спасибо от Скрапоголиков! :)

    ВідповістиВидалити

Популярні публікації